18 Haz 2014

Windows Deger Derecelendirmesini Yükseltmek,Değiştirmek - Detaylı Videolu Anlatım

Windows Deger Derecelendirmesini Yükseltmek,Değiştirmek - Detaylı Anlatım

ilk kez duyanlar için vay beeee diyecekleri , bu işi bilen kurnazlarında pek hoşuna gitmeyen bir konudur bu aslında... bilmeyenleri uyarıcı nitelikte ; bilenlerin ise (hani o kurnazlar varya, videoda bahsettiklerim vs...)  bana cephe almasına değinebilicek bir konu.
Windows Deger Derecelendirmesini Yükseltmek,Değiştirmek
Windows Deger Derecelendirmesini Yükseltmek,Değiştirmek

şimdi efenim nedir bu win deger derecelendirmesi der iseniz konuya tam anlamıyla girmek çook uzun ve benide aşan boyutlara kadar gideceğinden ben halk diliyle kısaca anlatacağım.

şöyleki bu değerler bilgisayarınızın donanım ayarlarından tutunda bileşenlerine kadar olan uyumluluk düzeneğinin windows işletim sistemi tarafından değerlendirilmesi ve makinanızın performans değerlerini size söyleyen bir işlemdir. Bu sistemin en yüksek değeri 7,9 dur bu bilgide aklımızın bir köşesinde bulunsun gün gelir lazım olur :)


bunu bilen uyanık bazı PC satıcılarıda bunu en yüksek değerlere alarak müşterilerine gösterip bir çok alınmayacak durumda olan Laptop,Pc vb ürünleri bizlere satmaktadır. Bu düzeneğin nasıl çalıştığını ben videomda anlattım.

Velhasıl kelam siz siz olun Pc alırken bu tuzaklara düşmeyin, ya çok iyi bildiğiniz güvendiğiniz birinden veya gerekirse  elektronik ürün satan ulusal firmalardan alışverişinizi yapın, bu ucuzmuş aynı değerlere sahip diye düşünmeyin sakın, herşey pazar oluşturma uğruna unutmayın, sizde denemek isterseniz Notpad++ yazılımını aşağıda vereceğim linklerden indirebilirsiniz

Note Pad A++  : http://bc.vc/uUdj5R
Alternative Note Pad A++  : http://bc.vc/tT9Pki
Sevgi ve selametle dostlar

Videolu Anlatım






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder