21 Mar 2015

Youtube Kartlar : İlişkili Web Sitesi Oluşturma Resimli Anlatım

Yotube kullanıcılarına getirilen Kartlar uygulaması ile web sitenizi yada blog sayfanızı vb. kendinize ait  kişisel sosyal platform adreslerini videolarınızda tanıtabilir, youtube hayran kitlenizi yada videonuzu izlemeye gelen birini kendi sitenize yönlendirebilirsiniz.
Youtube Kartlar : İlişkili Web Sitesi Oluşturma Resimli Anlatım
Youtube Kartlar

Youtube Kartlar ile ilgili başlangıç rehberini kısaca buradan inceleyebilirsiniz.
Youtube Kartlar, İlişkili Web Sitesi Oluşturma,youtube videoya site kartı ekleme,youtube videona kart ile site ekle,
Youtube kanalınızda Kartlar sekmesi ne ulaşmanın iki  yolu var bunlardan ilki ilgili videonuzu düzenle diyin hemen sağ üstte göreceksiniz ... ikinci method ise kanalınızın Analytics sekmesine girdiğinizde en altta göreceksiniz. Önizleme örnekleri için bu konudaki resimleri inceleyebilirsiniz...

Youtube Kartlar ile Video'ya Web Sitesi Nasıl Eklenir ?



Video içine eklenecek sitenin sahibi olmanız birinci kural, lakin kafanıza esen herhangi bir siteyi ekleyemezsiniz. Zira Youtube bu konu hakkında tedbiri almış zaten. aşağıdaki resimdede göründüğü gibi site adresini panele yazdığızda size sitenin
sahibi olduğunuzu ispatlamak amacıyla iki yol sunuyor. bunlardan birisi webmaster bilgisine sahip kullanıcılar için site doğrulama yöntemlerinden biri olan doğrulama kodu ile yada Web Yöneticisi Araçları aracının size verdiği site doğrulama html dosyasını ftp programı ile sitenizin ana dizinine atmanızı yada verilen metatag kodunu dizine girmenizi gerektiren bir durum ortaya çıkıyor. Webmaster arkadaşlar bu işlemleri çok iyi bildiğinden ben bu konunun üstünde durmaya gerek duymuyorum...

Youtube Kartlar ile Blog Sayfası Nasıl Eklenir ?

Benim gibi blogger ile bir blog sayfanız var ve bu blog sayfanızı Youtube Kart Ekle seçeneği ile videonuza eklemek istiyor iseniz yapmanız gerekenler kısacası şunlar.

1 . web sitesini ekleyeceğiniz videonun düzenle menüsüne tıklayın 

Youtube Kartlar : İlişkili Web Sitesi Oluşturma Resimli Anlatım
video seç
2. resimde işaretli yeri Tıklayın,


Youtube Kartlar : İlişkili Web Sitesi Oluşturma Resimli Anlatım
Videoyu seçin ve Kartlar sekmesine tıklayın
 3. Açılan menü'de aşağıdaki resimdeki gibi bir panel gelecek, Kart oluştur , ilişkili web site butonuna tıklayın

Youtube Kartlar : İlişkili Web Sitesi Oluşturma Resimli Anlatım
youtube kart olustur site ekle
 4. ve açılan menüden site adresimizi girip diğer görünüm ayarlarını yapıyoruz...


Youtube Kartlar : İlişkili Web Sitesi Oluşturma Resimli Anlatım
ilişkilendirme ayarları
 5. Sonuç

 
ilişkilendirme ayarları sonuç
ilişkilendirme ayarları sonuç



Dikkat Sitenizi onaylayamadınız yada ilişkili site onayı geçersiz diye hata alıyorsanız buradaki konu ile sorununuzu çözebilirsiniz. özellikle blog kullanıcıları için benim gibi youtube hesabı ayrı blog hesabı ayrı ise youtube kartlar site ilişkilendirmesini nasıl yapacağınızı detaylı olarak anlattım. buradan ...

alacağınız hata muhtemelen resimde gördüğünüz şekilde olacaktır.

Youtube Kartlar : İlişkili Web Sitesi Oluşturma Resimli Anlatım
youtube kart olustur site ekleme sorunu


youtube kart olustur site ekle sorunu ve çözümü









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder