28 Nis 2015

Blogger Şablon Yükleme Resimli Anlatım


Blogger Şablon Yükleme Resimli Anlatım


Blogger blog sayfalarınız için kullanabileceğiniz şablon ( tema) dosyaları genelde .zip veya .rar şeklinde sıkıştırılmış dosyalar halinde bulursunuz. İndirdiğiniz bu şekilde sıkıştırılmış şablon dosyalarınızı winrar yada winzip programları ile çalışma alanınıza ( örn : Masaüstü )  klasör olarak çıkartabilirsiniz.
Blogger Blog Tema Ekleme
Blogger Blog Tema Ekleme
Edindiğiniz blogger şablonu klasörü içinde şablonismi.xml şeklinde bir dosya göreceksiniz. bu dosya blog sayfanıza yükleyeceğiniz şablon dosyasıdır.

Blogger Bloguma Şablon Nasıl Yüklerim

şablonismi.xml şeklinde edindiğiniz şablon dosyası ile blogger bloğunuza tema yükleme herkesin yapabileceği oldukça basit bir işlemdir.

Aşağıda resimler ile belirttiğim adımları uygulayarak sizde kendi temanızı blog sayfanıza uygulayabilirsiniz.

Adım 1 :

blogger hesabınıza giriş yaptıktan sonra açılan sayfada soldaki menüden " Şablon sekmesine tıklayın.

Açılan sayfa alttaki resimde belirttiğim gibi olacaktır. Resimde belirtilen 2 Numaralı Alana yani " Yedekle / Geri Yükle " butonuna tıklayın .

Blogger TemaYükleme
Blogger Şablon Yükleme



Adım 2 : 

Açılan Pencereden ilk olarak " Dosya Seç" ardından .xml uzantılı şablon dosyanızı yüklü olduğu konumdan seçerek " Yükle" butonuna tıklayın. 

Örneğin : 

Dosya Seç > MasaÜstü > qzitutorials.xml -----> Yükle 

Blog Şablon Yükleme
Blog Şablon Yükleme

Hepsi bu kadar. Kolay Gelsin...

2 yorum:

  1. oldu teşekkür ederim. Resimli anlatım. elinize sağlık
    imza : blogcumuratemre.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler süper anlatım saol sesli chat siteme kurdum bende

    YanıtlaSil