20 Nis 2015

Fosforlu Boya ile Parlayan Ahşap Raf Yapımı



Fosforlu Boya ile Parlayan Ahşap Raf Yapımı



Fosforlu boyalar gitgide hayatımızda yer almaya hızla devam ediyor, her ne kadar zararlı olabileceğini düşünsem de yapılan çalışmalara bakınca insan kullanmaktan kendini alamıyor

 fosforlu ahşap raf
  fosforlu ahşap raf

Fosforlu boya nedir ?



Bildiğiniz üzere fosforlu boyalar herhangi bir ışık kaynağını kendi bünyesinde depolar ve kalitesine göre karanlık ortamlarda 1 - 12 saat arasında topladığı ışık enerjisini yaymaya devam eder.

Herhangi bir ışık kaynağı ile kendini şarj edebilen bu boya türüne göre yaklaşık olarak 10 yıla kadar hizmet vermeye devam ederler.

Neyse biz çalışma için gerekli malzemeler ile
devam edelim


Fosforlu Boya ile Parlayan Ahşap Raf Yapımı


  • Birkaç parça ahşap tahta veya benzer materyaller
  • Zımpara
  • Reçine
  • Fosforlu boya ( fosforlu boya pigmenti de olabilir) 
  • Ahşap koruyucu özelliği olan koyu kahverengi Ahşap Boyası
  • Yat verniği veya herhangi bir ahşap verniği
  • Üstübü veya elinizdeki eski bez parçaları vs vs basit araç gereçler


not : bu tür fosforlu boyalara kızdırma boyada deniyor..



 fosforlu ahşap raf
 fosforlu ahşap raf


 fosforlu ahşap raf
 fosforlu ahşap raf


 fosforlu ahşap raf
 fosforlu ahşap raf



 fosforlu ahşap raf
 fosforlu ahşap raf

Adım Adım Yapım Aşaması ise BURADA


Ben şahsen çok beğendim umarım sizede ince fikirler vermiştir ;)

Buna benzer uygulamaları yorumlarınız ile eklerseniz sevinirim

 Hoşçakalın

1 yorum:

  1. bunu başardıysan bana dön bunun için zaman ve para harcayacağım bana bilgi vermelisin

    YanıtlaSil